АНАЛІЗ RTB ПЛАТФОРМ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ КУПІВЛІ ТА ПРОДАЖУ МЕДІА КОНТЕНТУ

Анотація

У статті проведено аналіз RTB платформ для автоматизації купівлі та продажу медіа контенту. За результатами проведеного аналізу сформовано мету наукового дослідження, яка полягає в проведенні аналізу та обґрунтуванні доцільності використання DSP-SSP платформ. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз технологій Programmatic і RTB платформ, переваг та недоліків аукціонних і прямих закупівель, порядку роботи DSP та RTB-аукціону. З’ясовано, що у RTB-системах взаємодіють між собою рекламні майданчики або біржі, які продають свій інвентар, рекламодавці або агентства, зацікавлені в покупці цього інвентарю, а також відвідувачі сайтів. В статті визначено, що на відміну від старої моделі медійних закупівель, в RTB на торги виставляється не рекламне місце, а рекламні матеріали для абсолютно конкретного відвідувача, що дає можливість купувати тільки цільову аудиторію. З’ясовано, що інтереси сайтів на аукціоні представляють Sell Side Platform (SSP). Де через SSP майданчики виставляють на аукціон свій рекламний інвентар. Завдяки SSP, власники сайтів в автоматичному режимі продають покази реклами найбільшій кількості рекламодавців за максимальною ціною. Визначено, що у SSP зберігається інформація про рекламні майданчики, форматах реклами та інформація про відвідувачів сайтів. Зосереджено увагу, що в той же час інтереси рекламодавців на аукціоні представляють Demand Side Platforms (DSP). З’ясовано, що DSP спрощують процес купівлі реклами на великій кількості рекламних бірж, дозволяють гнучко управляти ціною показів і налаштовувати рекламні кампанії, збирають ставки, настройки та креативи всіх рекламодавців, які беруть участь в аукціоні. Зроблено висновок, що згідно з eMarketer, програмна реклама постійно набуває популярність на українському медіа ринку. Авторами визначені переваги та недоліки використання DSP. Акцентовано увагу на перевагах, до яких можна віднести: високу ефективність; використання  платформ управління даними CRM або DMP; точні можливості з націлювання; підтримку за межами традиційної підтримки клієнтами однієї мережі; високоякісний інвентар. Визначені недоліки, до яких віднесено – високу вартість і складність.

 

DOI  https://doi.org/10.17721/ISTS.2020.4.11-18

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів анотації: 22 | Завантажень PDF: 13 |

Біографії авторів

Денис Коротін

Студент 4-го курсу кафедри програмних систем і технологій факультету інформаційних технологій Київського   національного університету ім. Тараса Шевченка.

Наукові інтереси:  інформаційні технології, розроблення web-додатків, розроблення програмного забезпечення.

 
Світлана Поперешняк, КНУ ім Тараса Шевченка

к.ф-м.н, доцент, кафедри програмних систем і технологій факультету інформаційних технологій Київського національного університету ім. Тараса Шевченка.

Наукові інтереси: інформаційні технології, теорія імовірностей та математична статистика.


Переглядів анотації: 22
Завантажень PDF: 13
Опубліковано
2020-01-02
Розділ
Комп’ютерні науки та інформаційні технології